مقایسه ضدآفتاب بیوتی آف جوسئون و ایزنتری

اگه شما هم از طرفدارای ضدآفتاب‌های کره‌ای هستین؛ حتما با ضد آفتاب برنج و پروبیوتیک beauty of joseon و ضدآفتاب سان ژل هیالورونیک اسید isntree آشنا هستین و می‌دونین که هر دو از بهترین ضدآفتاب‌های کره جنوبی هستن.

ضدآفتاب کره ای

تو این پست می‌خوایم این 2 تا ضدآفتاب‌ کره ای رو با هم مقایسه کنیم. هر دو این ضدآفتاب‌ها توسط کمپانی مادر Kolmar تولید شدن که شهرت زیادی در زمینه تولید ضدآفتاب‌های باکیفیت و موثر داره.

یکی از روش‌هایی که می‌تونید باهاش متوجه بشید ضدآفتابتون در کره مورد تائید هست؛ اینه که عبارت “functional cometic ” را روی جعبه محصول چک کنید.

ضدآفتاب کره ای ایزنتری

کرم ضدآفتاب برنج و پروبیوتیک بیوتی آف جوسان

این ضدآفتاب کره ای با SPF50+  و PA++++ بالاترین میزان محافظت رو داراست. گواهی تست SPF علاوه بر کره در اسپانیا هم صادر شده و شما می‌تونید در سایت اصلی beauty of joseon اطلاعات کامل رو مشاهده کنید. یکی از راه‌هایی که میشه از محافظت ضدآفتاب مطمئن شد داشتن تائیدیه از دو آزمایشگاه متفاوت در دو کشور جداگانه هست.

ترکیبات:

فیلترهای این ضدآفتاب جز نسل جدید فیلترهای UV هستن. در حالت کلی، ضدآفتاب برنج بیوتی آف جوسئون بافت سبک و آبرسانی بالایی داره. اصلا چسبناک نیست و سریع جذب پوست میشه.

وایت کست (رد سفیدی) خیلی خیلی ملایمی داره که روی پوست های سبزه مشخص نیست و در افراد  با پوست سیاه خودشو تا حدودی نشون میده که البته شامل نژاد ایرانی نمیشه.

شاید الان با خودتون بگید چرا یه ضدآفتاب کمیکال باید رد سفیدی ایجاد کنه؟ ضدآفتاب بیوتی آف جوسان با اینکه شیمیایی هست حاوی یک فیلتر فیزیکی غیر محلول در آب به نام MBBT  هست که این ذرات میتونن باعث ایجاد ردسفیدی جزئی در پوست های تیره بشن.

ضدآفتاب کره ای برنج و پروبیوتیک بیوتی آف جوسئون فراگرانس یا الکل نداره. بافت خیلی لطیفی داره که میونید برای زیر آرایش استفاده کنید.

این ضدآفتاب به گونه ای طراحی شده که به راحتی شسته می شه و اگر نگران بسته شدن منافذ هستین این ویژگی عالی هست.

ضدآفتاب BEAUTY OF JOESEON

ترکیب کلیدی ضدآفتاب برنج و پروبیوتیک بیوتی آف جوسئون همونطور که از اسمش هم مشخصه برنج هست، که به خاطر ویژگی‌های فوق العاده‌اش در محصولات کره جنوبی کاملا پرطرفدار هست. وجود عصاره برنج در این محصول به شما این نوید رو میده که قراره محصولتون یه آبرسانی عالی داشته باشه و برای پوست‌های حساس عالیه.

روی بسته بندی ذکر شده که حاوی 30 % عصاره برنج و ppm 1000 عصاره جوانه برنج، همچنین حاوی 3 پروبیوتیک برنج تخمیر شده (0.12 ppm لاکتوباسیلوس / تخمیر برنج، 0.12 ppm موناسکوس / تخمیر برنج و 0.12 ppm ساکارومایسس / برنج تخمیر شده و فیلتر شده)

ترکیبات دیگه استفاده شده در فرمولاسیون، نیاسینامید هست که برای روشن کنندگی و التیام بخشی عملکرد عالی داره. گلیسیرین که یه ترکیب هیومکتانت و جاذب رطوبت هست،  آدنوزین که ترکیب ضد چروکه، و همچنین چندین عصاره گیاهی

ضدآفتاب ایزنتری

یه ضدآفتاب اورگانیک یا شیمیایی هست که مثل اکثر ضدآفتاب‌های کره‌ای بافت سبکی داره ولی نسبت به بیوتی آف جوسئون تا حدودی سنگین‌تر هست. این ضدآفتاب هم بسیار پرطرفداره و تونسته جز پرفروش‌ترین ضدآفتاب های کره باشه. وایت کست نداره. فاقد فرگرانس و الکل هست و هنگام استفاده نیز عطر قابل توجهی نداره. این ضدآفتاب برای انواع پوست هست ولی بیشتر به پوست های خشک و حساس توصیه میشه.

ضدآفتاب هیالورونیک اسید ژلی ایزنتری هم مانند ضد آفتاب بیوتی آف جوسان SPF50+  و PA++++ داره و البته مثل خیلی از ضد آفتاب های کره ای در داخل سایتش independent test داره که در موسسه Korean institute of determalogical science  انجام شده و میزان SPF  و PA رو تائید می کنه.

ترکیبات:

این ضدآفتاب حاوی 8 نوع هیالورونیک اسید هست. هیالورونیک اسید در محصولات پوستی به عنوان هیومکتانت استفاده میشه، که آب رو به دام میندازه و اونو در پوست نگه می‌داره. اما خیلی از مردم شکایت می‌کنند که هیالورونیک اسید پوست رو خشک می کنه. علت احساس خشکی این هست که محصول پوستیشون فقط یه سایز هیالورونیک اسید داره و در سطح پوست میمونه و فیلمی تشکیل میده که پوست احساس خشکی میکنه. برای حل این مشکل بسیاری از محصولات پوستی از سایزهای مختلف هیالورونیک اسید در فرمولاسیونشون استفاده می کنند، تا بتونه به عمق های متفاوت پوست نفوذ کنه و آبرسانی بهتری انجام بده.

همچنین به دلیل محتوای نیاسینامید و آدنوزین از نظر روشن کنندگی و ضدچروک بودن مورد تائید هست.

از دیگر ترکیباتی که تو لیست محتویات محصول می بینیم سراماید برای تقویت سد دفاعی و سلامت پوست ،astaxanthin برای نرم کنندگی، و سنتلا جهت التیام بخشی هست.

ضدآفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری

سایت رسمی ایزنتری این ضدآفتاب رو به عنوان ضدآفتاب outdoor معرفی کرده، یعنی؛ با خیال راحت می‌تونین برای فعالیت‌هایی مثل شنا و کوهنوردی هم ازش استفاده کنین. همچنین قابل ذکر هست که تست حساسیت محصول هم با موفقیت پاس شده.

امیدواریم تو این پست تونسته باشیم به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتری مطابق اولویت هاتون داشته باشید.

  • فروشگاه لی لی
  • فروردین 30, 1402
  • 2361 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه