مقایسه فوم های اینیسفری

اگر شما جزء اون دسته از افرادی هستین که به k-beauty و محصولات مراقبت از پوست کره جنوبی علاقه دارین؛ حتما با برند اینیسفری و فوم های شستشوی معروفش آشنا هستین. در این مطلب از لی لی اسکین، فوم شوینده منافذ آتشفشان و فوم چای سبز از برند Innisfree  با هم مقایسه شدن. امیدواریم این مقاله بتونه به شما کمک کنه تا فوم شوینده مناسب با پوستتون رو انتخاب کنید.

مقایسه فوم منافذ آتشفشان و فوم چای سبز اینیسفری
مقایسه فوم منافذ آتشفشان و فوم چای سبز اینیسفری

فوم منافذ آتشفشان Innisfree

  • سبوم یا چربی های اضافه داخل منافذ رو به کمک خاکستر آتشفشانی که در فرمولاسیونش داره؛ کاملا تمیز می کنه. در نتیجه منافذ کوچیکتر میشن.
  • به خاطر فرمولاسیونش و ترکیباتی که داخلش به کار رفتن؛ به خوبی سبوم ها رو به خودش جذب میکنه. پس منافذ کاملا تمیز میشن.
  • حاوی AHA و ترکیبات لایه بردار هست.
فوم منافذ آتشفشان اینیسفری
فوم منافذ آتشفشان اینیسفری

تجربیات من از فوم منافذ آتشفشان

قبل از هر چیز بگم که نوع پوست من چرب و مستعد آکنه اس. حقیقتا عاشق فوم منافذ اینیسفری هستم. شوینده ملایمی هست و یه بوی آرامش بخش ملایمی داره. و پوست رو به خوبی تمیز میکنه. من مشکل منافذ دارم و بعد از استفاده مداوم از شوینده منافذ اینیسفری، متوجه کوچک شدن منافذم شدم و لطافت پوستم بیشتر شد. در کل، به کمک فوم آتشفشان اینیسفری، منافذ من کوچکتر شدن و بافت پوست من یکدست شد. و صد البته که اصلا باعث جوش نشد.

فوم منافذ اینیسفری، عمیقا آلودگی ها و چربی های اضافه پوست رو تمیز میکنه. با اینکه این محصول شوینده عمقی پوست هست؛ ولی به هیچ عنوان احساس خشکی به پوست نمیده (حتی تو هوای سرد که پوست به خشکی میره و مستعد دهیدراته شدن هست). و بهترین قسمت این فوم اینه که بعد از شستن، حس روغنی یا صابونی روی پوست نمیذاره.

بافت فوم منافذ آتشفشان اینیسفری
بافت فوم منافذ آتشفشان اینیسفری

فوم شوینده tea tree اینیسفری

  • شوینده تی تری (چای سبز) اینیسفری، یه محصول رطوبت رسان و نشاط بخش هست که در فرمولاسیونش از عصاره خالص چای سبز جزیره ججو استفاده شده. این شوینده، به کمک ترکیباتی که داره؛ آلودگی ها و میکاپ رو به خوبی تمیز میکنه و احساس لطافت و تمیزی به پوست میده. در تهیه شوینده چای سبز innisfree از عصاره برگ چای سبزهای اورگانیک استفاده شده که سرشار از آمینواسیدها و ترکیباتی هستند که خاصیت رطوبت رسانی و روشن کنندگی دارند.
  • در حالت کلی، بافت کرمی غنی داره که آلودگی و میکاپ رو به خوبی تمیز میکنه.
  • الاستیسیته پوست رو به خاطر ترکیبات رطوبت رسانی که در فرمولاسیونش داره؛ افزایش میده.
  • رطوبت پوست رو افزایش میده و ظاهر پوست رو با نشاط جلوه میده.
  • حاوی لاکتیک اسید هست. لاکتیک اسید خواص ضد پیری برای پوست داره.
فوم چای سبز اینیسفری

تجربه من از فوم شستشوی چای سبز

فوم چای سبز اینیسفری هم یه شوینده عمقی هست و یه عطر خیلی ملایم داره که آدمو یاد طبیعت میندازه. این شوینده، در مقایسه با فوم ججو اینیسفری یه مقدار ملایم تره. ولی با این حال پوستم رو کاملا تمیز میکرد و احساس خیلی خوبی بهم میداد. اصلا پوستم رو خشک نکرد و باعث جوش هم نشد (همونطور که بالا اشاره کردم، پوست من شدیدا مستعد جوش هست).

بافت فوم چای سبز اینیسفری
بافت فوم چای سبز اینیسفری

نتیجه گیری نهایی درمورد فوم های اینیسفری

بافت هر دو فوم کرمی و غلیظه. هر دو پوست رو کاملا تمیز میکنن ولی من فوم منافذ آتشفشان رو بیشتر دوست داشتم. چون چربی پوستم رو میگرفت و صبح روزهایی که شب قبلش که از فوم منافذ استفاده میکردم، پوستم اصلا چرب و روغنی نبود. و همینطور منافذم به کمک فوم ججو کوچیکتر شدن و درنتیجه پوستم یکدست تر شد. پس اگر منافذ باز پوستی دارین و پوستتون چرب هست؛ فوم ججو اینیسفری انتخاب ایده آلی براتون هست. ولی اگر شوینده ای می خواین که رطوبت رسان هم باشه؛ شوینده چای سبز اینیسفری رو انتخاب کنید. در کل فوم چای سبز برا ی انواع پوست مناسبه و شما با هر تیپ پوستی اگر نیاز به رطوبت رسانی در پوستتون میبینید؛ فوم چای سبز براتون بهتره. فوم منافذ برای پوست چرب و مختلط خیلی مناسبه و اگر منافذ باز پوستی دارین؛ حتما فوم ججو رو تو گزینه هاتون داشته باشین و مطمئن باشین که پشیمون نمیشین. خبر خوب اینه که فروشگاه لی لی اسکین، سایز 50 میل فوم شوینده منافذ و چای سبز رو هم موجود داره. و شما میتونید سمپل سایز این محصولات رو تهیه کنیدو در صورت رضایت، فول سایزش رو بخرین.

با نحوه خرید از فروشگاه لی لی اسکین آشنایی دارین؟

اگه تا حالا از محصولات چند گزینه ای فروشگاه لی لی اسکین خرید نکردین؛ این راهنما می تونه کمکتون بکنه تا خرید راحت تری رو با سایت ما تجربه کنید. در مرحله اول وارد سایت liliskincare.com میشین و محصول مورد نظرتون رو انتخاب می کنید. برای مثال اینجا خرید فوم چای سبز اینیسفری رو با هم انجام میدیم.

خرید فوم چای سبز اینیسفری

در مرحله بعدی، روی فوم 50 میل یا 150 میل اینیسفری کلیک میکنیم. وقتی محصول مورد نظر ما انتخاب شد؛ قیمت محصول در کادر مربوطه نمایش داده میشه. بعد از انجام این مراحل وارد سبد خرید میشیم و بعد از تکمیل مشخصات ،خریدمون رو انجام میدیم.

این سول برای خیلی از مشتریای عزیزمون پیش اومده بود که چجوری خریدشون رو از محصولات چند گزینه ای تکمیل کنند. امیدواریم که این مطلب براتون مفید بوده باشه. اگه در مورد فوم های اینیسفری نظر یا تجربه ای داشتین؛ خوشحال میشیم که با ما به اشتراک بگذاریدش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه